1,495

کاشت ابرو در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی

در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی کاشت ابرو به دو روش اف آي تي ( FIT) و اف يو تي( FUT) انجام مي شود.انتخاب روش بستگي به نظر بيمار و پزشك دارد.

کاشت ابرو در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی
کاشت ابرو در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی

کاشت ابرو به روش اف يو تي (FUT)

در اين متود يك نوار از پشت سر برداشته مي شود و با بخيه هاي ظريف، دو لبه پوست بر روي هم جوش مي خورد و بعد از دو هفته الي شش هفته هيچ آثاري پشت سر باقي نمي ماند. از اين نوار برداشته شده پيازهاي مو و ساقه مو جدا مي شود و به تعداد كافي در ناحيه ابرو كاشت صورت مي گيرد . بنابر اين در روش اف يو تي پيازهاي مو ( فوليكول ها ) قابل رويت است و ميتوان انتخاب كرد و تعداد بيشتري كاشت داد، ضمن اينكه احتمال از بين رفتن و موفق نشدن پيوند ( failure )بسيار ضعيف است.

کاشت ابرو به روش اف آي تي(FIT)

در اين روش بدون برداشتن نوار و بدون بخيه، پياز ها و ساقه مو با پانچهاي بسيار ظريف از پشت سر برداشته شده و در ناحيه ابرو كاشت مي شود .

كساني كه قصد انجام كاشت ابرو دارند بايد قبل از انجام نكاتي به خاطر داشته باشند

  1. بعد از كاشت ابرو از يك ماه تا سه ماه موهاي كاشته شده شروع به ريزش مي كند و بعد از ٣-٤. ماه رويش شروع مي شود و حدود يك سال طول مي كشد تا نتيجه نهايي به دست آيد .
  2. اگر بيماريهاي تيروييد و اتوايمون مانند لوپوس و … داريد ممكن است موها تحت تاثير اين بيماري ها قرار گرفته و كم كم تنك شود.
  3.  اگر پوست مستعد كلوييد است يعني با زخم شدن و يا بخيه و يا جراحت پوست برجسته مي شود ممكن است در نواحي كاشت(ابرو) هم كلوييد تشكيل شود بنابراين نظر پزشك مهم است كه كاشت انجام شود يا نه.
  4. افرادي كه وسواس فكري دارند( body dysmorphic diorder) بهتر است كاشت ابرو انجام ندهند!
  5. كاشت ابرو بايد زير نظر متخصص پوست و در يك مركز مجهز و توسط تكنسين با تجربه انجام شود. انجام كاشت ارزان قيمت بدون حضور درماتولوژيست ممنوع است و موجب آسيب دائمي مي شود.

همچنین مطالعه کنید : کاشت موی طبیعی به روش Fit،Fut،Bht

کاشت موی طبیعی دکتر محمد بهمنی
به اشتراک بگزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست