2,961

مزوژل ، مزوتراپی

مزوتراپی درمیکا سوئیس و مزوژل سوئیسی برای داشتن پوستی شاداب و شفاف لازم است کلاژن و الاستین و هیالورونیک پوست نرمال باشد.استرس ، آفتاب ، ارث ، تغذیه ، داروها و … باعث آسیب پوستی می شود. با افزایش سن کلاژن و الاستین و هیالورونیک کاهش می یابد.

با توجه به موارد گفته شده لازم است از راه های گوناگون کلاژن و الاستین و هیالورونیک پوست تقویت شود که یکی از این راه ها مزوتراپی و تزریق مزوژل است.

مزوتراپی و مزوژل درمیکا سوئیس به عنوان یکی از درمانهای مذکور است که در جهرم برای اولین بار در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی انجام می شود.

یکی از بهترین مواد مزوتراپی که برای درمان لکه های صورت و شفاف شدن آن و بازسازی سلولهای پوستی مصرف می شود وایت لن whitelan است که از طریق نیدل های بسیار ظریف به پوست تزریق می شود.

یکی دیگر از راههای وارد کردن آن به پوست میکرونیدلینگ گلدپن سوئیس است که با ایجاد حفره های بسیار ظریف از طریق نیدل که صد ها هزار بار در سطح پوست انجام می شود.

کلینیک تخصصی دکتر بهمنی برای اولین بار در جهرم دستگاه میکرونیدلینگ گلدپن برای اعمال پوستی بکار برد و یکی از بهترین راههای جوانسازی پوست می باشد که همراه با مواد مزوتراپی برای بهبود لکه های پوستی و شفاف و جوان شدن استفاده می شود.

مزوتراپی
نواحی موثر برای مزوتراپی و میکرونیدلینگ صورت و گردن و پشت دست ها می باشد.

از دیگر مواد مزوتراپی که در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی جهرم مورد استفاده فراوان دارد هیرزون hairzon سوئیس است که برای بهبود موهای سر و پیشگیری از ریزش مو و افزایش خونرسانی ریشه موها و بازگشت موهائی که اخیرا ریزش داشته است و در نهایت کسانی که موهای سرشان در حال ریزش و نازک شدن است و طاسی ندارند از این مزوتراپی سود می برند.

هیرزون hairzon سوئیس

یکی دیگر از مواد مزوتراپی که برای بازسازی سلولی و تحریک کلاژن و الاستین پوست کاربرد دارد رویتال زون سوئیس است revitalzon که از طریق نیدل های بسیار ظریف و یا با عمل میکرونیدلینگ گلدپن در سطح پوست انجام می شود و در نهایت به جوانسازی و لیفتینگ و کاهش چروک های پوست صورت ، گردن و پشت دست ها منجر می شود.


revitalzon

به طور کلی مزوتراپی برای موارد زیر استفاده می شود

  1. بهبود لکه های پوستی و شفاف سازی و آب رسانی به آن
  2. کاهش چروک های پوستی و لیفتینگ و رفع شلی پوست و جلوگیری از پیر شدن و در نهایت جوانسازی آن
  3. بهبود موهای سر و جلوگیری از ریزش موهائی که هنوز به طور کامل از بین نرفته و نازک شده است.
  4.  بهبود روزنه های پوستی و صاف شدن سطح پوست
  5.  کمک به رادیوفرکانسی و لیزر  فراکشنال co2 در درمان اسکارهای پوستی (آکنه ، آبله مرغان ، سالک ، جای بخیه و زخم ، جای سوختگی ، خراشهای پوستی و … )
  6.  همزمان با میکرونیدلینگ به منظور جوانسازی صورت و گردن و پشت دست ها
  7.  کمک به کاهش چروک های ظریف پوستی اطراف چشم و دهان در کنار بوتاکس و مزوژل

نکته قابل توجه اینکه سن و شدت آسیب پوستی و اینکه کدام پروسیجر پوستی می تواند بیشترین تاثیر در جوانسازی داشته باشد و استفاده از اندولیفت ، تزریق چربی ، لیزرهای جوانسازی ، رادیوفرکانسی ، هایفو ، مزوتراپی ، مزوژل ، میکرونیدلینگ همه در نتیجه نهائی مهم است و در بسیاری موارد درمانهای ترکیبی استفاده می شود.

به طور کلی یعنی وارد کردن موادی که باعث تقویت کلاژن و الاستین شده و استحکام پوست و کاهش چروک ها و آب رسانی و محکم شدن آن و در نهایت شفاف سازی و شادابی را به دنبال دارد که در نواحی صورت و گردن و دست ها بهترین نتیجه دارد.

هیالورونیک ماده اصلی است که یکی از کاربرد های آن پر کردن خطوط عمیق صورت و گونه ها و زاویه سازی و لیفتینگ آن را به دنبال دارد که به معنی همان فیلر است و با گذشت زمان بهبودی قابل توجهی به دنبال دارد.

منظور از مزوژل که در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی جهرم برای اولین بار با مزوژل های اچ آ رپیر Ha-repair dermica درمیکا سوئیس انجام می گیرد.

مزوژل های اچ آ رپیر Ha-repair dermica درمیکا سوئیس

تزریق هیالورونیک از نوع اچ  آ ریپر در درم سطح است که در نهایت موارد زیر را به دنبال دارد

  1.  بازسازی پوست و کاهش چروک ها و کمک به لیفتینگ آن 
  2.  آب رسانی قابل توجه و در نهایت شفاف سازی آن
  3.  تحریک ساخت کلاژن و الاستین و بهبود جای جوشها و آبله مرغان و …
مزوتراپی

به طور کلی پروتکل های مزوتراپی و مزوژل بسته به شدت آسیب پوستی  ، سن ، نظر پزشک ، هزینه درمان ، محل درمان (صورت ، گردن ، دست) درمانهای همراه (پروسیجرهائی مثل هایفو ، اندولیفت ، رادیوفرکانسی ، فیلر ، بوتاکس و … ) دارد و اینکه هر 2 هفته یا هر یک ماه انجام می شود و فواصل آن هر 4 یا 6 ماه باشد در افراد مختلف متفاوت است.

مزوتراپی و مزوژل های درمیکا سوئیس (هیرزون ، رویتال، وایت لن و اچ آ رپیر)

با انجام این پروسیجرها و همراه با میکرونیدلینگ گلدپن جوانی و شادابی و شفاف شدن پوست و آب رسانی و بهبود لکه های پوستی و لیفتینگ به همراه پروسیجرهای اندولیفت ، رادیوفرکانسی ، هایفو برای صورت  و گردن تغییرات بسیار قابل توجه و پایدار در سطح پوست و عمق آن (کلاژن و الاستین) به دنبال دارد و با ادامه آن طبق پروتکل های موجود با افزایش سن نه تنها پوست صورت ، گردن و دست ها شاداب و سفت و شفاف می شود بلکه از پیری آن جلوگیری می کند.

به اشتراک بگزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست