1,946

کاشت موی طبیعی به روش Fit،Fut،Bht

کاشت موی طبیعی دکتر محمد بهمنی

در این مطلب توضیحاتی در خصوص روش های کاشت موی طبیعی به روش Fit،Fut،Bht که توسط کلینیک کاشت مو دکتر بهمنی انجام می گردد خدمت شما کاربران محترم و عزیز وب سایت تخصصی دکتر بهمنی ارائه می دهیم.

چه افرادی بهترین کاندید کاشت موی طبیعی هستند؟

یکی از پروسیجرهائی که بسیار توجه افراد را به خود جلب می کند و روز به روز طرفداران بیشتری دارد کاشت موی طبیعی است ، افراد واجد شرایط کسانی هستند که به طور واضح موهای جلوی سرشان کم شده است و یا به طور کامل طاسی دارند و در حال حاضر هم ریزش مو ندارند یا ریزش موی آنها بسیار کم است و همچنین ناحیه پشت سرشان تراکم موها خوب است و به اصطلاح “بانک مو” خوب است.

چه افرادی کاندید خوبی برای کاشت موی طبیعی نیستند؟

افراد با بانک موی ضعیف ، افرادی که موهایشان به طور قابل توجهی در حال ریزش است ، افرادی که سن زیر 25 سال دارند و هنوز جلوی موهای آنها چندان به طور واضح کم نشده و در حال ریزش است کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند.

نکته مهم : سن مهم است در سنین پائین بخصوص سن زیر 25 سال که موها در حال ریزش است بهتر است کاشت مو انجام نشود.

البته افرادی با داشتن بعضی بیماریها مثل آلوپسی ناحیه ای (ریزش سکه ای مو) ، بیماری های روماتیسمی سر مانند لوپوس “DLE” و لیکن پلان و …

بیماریهائی مثل تیروئید و دیابت کنترل نشده  ، فشار خون غیر قابل کنترل هم کاندید مناسبی برای کاشت مو نیستند.

افرادی که توقع زیادی برای کاشت مو دارند و خود را با بقیه مقایسه می کنند هم باید در ابتدا دیدگاه خود را بهتر کنند و بعد به کاشت مبادرت نمایند.

کاشت مو به روش FIT

(FIT (FOLLICULAR ISOLATION TECHNIQUE

کاشت مو به روش fit

در روش FIT بدون جراحی در ناحیه پشت سر فولیکول های مو برداشته شده که می تواند از یک گرافت یا بیشتر باشد. و نیاز به هیچ برشی در پشت سر نیست ، موهای پشت سر با پانچ دستی و یا با دستگاه برداشته می شود (safer,sut) و در ناحیه جلوی سر کاشته می شود.

(SAFER(SUCTION ASSISTED FOLLICULAR EXTRACTION

SUT(SUCTION UNIT TRANSPLANTATAION)

کاشت مو به روش FIT(FOLLICULAR ISOLATION TECHNIQUE)

کاشت مو به روش BHT

(BHT( BODY HAIR TRANSPLAN

کاشت مو به روش BHTهمین روش در مورد موهای بدن هم می تواند به کار برد که موها از بدن (سینه و کمر و …) برداشته شده و جلوی سر کاشته می شود که به روش BHT معروف است ، پس روش BHT در اصل همان FIT است که موها از بدن برداشته می شود و جلوی سر کاشته می شود.

کاشت مو به روش FUT

(FUT( FOLLICULAR UNIT TRANSPLANTATAION

کاشت مو به روش FUT

در روش FUT  یک نوار از پوست پشت سر برداشته شده و بخیه زده می شود و سپس فولیکول های مو از این ناحیه برداشته شده و جلوی سر کاشته می شود.

نکته قابل توجه اینکه در تمام این روش ها فولیکول های مو یعنی یک بافت زنده برداشته شده و در پوست سر کاشته می شود . پس کاشت مو بعد از انجام کاملا طبیعی بوده و در عرض 12-6 ماه رشد موها نرمال می شود.

بنابراین از نظر اصلاح موها و شامپو کردن و سشوار و …. هیچ مشکلی ندارند.

کاشت موی طبیعی را در چه نواحی از بدن می توان انجام داد

کاشت ابرو

در موارد ریش ، سبیل ، ابرو و مژه و یا قسمتی از سر که می تواند ناشی از سوختگی ، تصادف و اسکار باشد و یا بصورت مادر زادی یک ناحیه مو نداشته باشد می توان کاشت طبیعی مو انجام داد. بدین صورت که با یکی از روشهای مذکور فولیکول های مو برداشته شده و در ناحیه مورد نظر کاشت انجام می شود.

بهترین روش کاشت مو در هر فرد

دکتر محمد بهمنیبنابراین به طور خلاصه می تواند گفت که کاشت مو هر چند با روش های مختلف انجام می شود (FIT-FUT-BHT-FUE-FUG-SUT-SAFER-SAFE) اما اینکه کدام روش برای کدام فرد مناسب است توسط درماتولوژیست مشخص می شود و نکته مهمتر اینکه خط رویشمو تراکم و برداشت پشت سر (از ناحیه بانک مو) همگی در نتیجه نهائی کاشت مو موثر است.

در مطالب بعدی در خصوص مراقبت های بعد از کاشت و رعایت نکات قبل از کاشت و مدت زمان عمل خدمت شما مطالبی مفیدی عرض می نمائیم. خوشحال می شویم نظرات خود را کامنت کنید.

همچنین مطالعه فرمائید : رادیو فرکانسی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست

به اشتراک بگزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست