1,488

رادیو فرکانسی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست

رادیو فرکانسی یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست

رادیو فرکانسی یا RF یکی از بهترین روش های جوانسازی پوست است که حتی به تنهائی می تواند در افراد واجد شرایط تاثیر بسیار خوبی داشته باشد.

چگونگی عملکرد دستگاه آر اِف (RF)

در این روش جریان الکتریکی به حرارت در لایه های زیرین اییدرم تبدیل می شود. و شروع به تحریک کلاژن سازی می کند و در نهایت کلاژن جدید و بافت الاستین ساخته می شود. و محکم شدن پوست و الاستیسیته  آن را دنبال دارد. در نتیجه skin aging یعنی پروسه پیری پوست به تعویق می افتد و باعث جوانسازی پوست می گردد.

رادیو فرکانسی RFویژگی های رایوفرکانسی یا RF

از ویژگی های رادیو فرکانسی قابل تحمل بودن و مطمئن بودن آن است. بر خلاف لیزر لازم نیست فرد مدت طولانی در خانه بماند برای مثال در RF فرد فقط 2 روز قرمزی دارد اما در لیزر فراکشنال CO2 جوانسازی حداقل 7 روز.

RF علاوه بر بهبود چروک ها و خطوط پوست و جلوگیری از پیری ، اثرات دیگری هم دارد که می توان به بهبود آکنه پوست ، اسکار پوست و کاهش سلولیت اشاره کرد.(سلولیت توده های چربی که در یک نقطه تجمع می یابند است).

نکته قابل توجه اینکه RF نمی تواند جایگزین جراحی شود و در هر فرد باید بر اساس سن ، شدت آسیب پوستی و… تعیین شود که جراحی لازم است یا Rf

همچنین ببینید : فیلرهاي تزریقی

 

به اشتراک بگزارید

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • […] آر اف يا همان راديوفركانسي، ميتواند از طريق سوزنهاي بسيار ظريفي به كلاژنهاي پوست انتقال يابد ؛ در دستگاه اولتراسل راديوفركانسي اين سوزنها بسيار ظريف و از جنس طلا است ، تعداد آنها ٤٩ عدد مي باشد و تاثير و ظرافت دستگاه بي نظير است؛ اينكه كمي نقطه نقطه خون ديده مي شود مشكلى نيست چون به سرعت خون بند مي آيد و بعد از انجام آن تنها مقداري قرمزي پوست ديده ميشود كه بعد از يك روز از بين ميرود .از خصوصيات اين دستگاه شفاف سازى -جوانسازى -ليفتينگ و در نهايت كلاژن سازى است . خونرسانى صورت و گردن بهتر شده و پوست به اصطلاح (زنده) ميشود؛ در نهايت ليفتينگ صورت و گردن در طي شش ماه با سه جلسه پياپي قابل مشاهده است. […]

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست