1,366

جوانسازی پلک ها و اطراف چشم

در مواردی افراد دچار تیرگی و چروک های اطراف چشم هستند و خسته به نظر می رسند و بعضا گودی در زیر چشم دیده می شود. می توان(در صورتی که عمل جراحی پلک ممکن نباشد و یا فرد تمایل به عمل جراحی پلاستیک در اطراف چشم نداشته باشد) با پروسیجرهای که در زیر توضیح داده می شود جوانی را به فرد باز گرداند.

1- رادیوفرکانسی

رادیو فرکانسی RF

با انجام این عمل کلاژن ها و الاستین زیر پوست تحریک شده و بازسازی و سلول سازی ودر نهایت بهبود چروک ها و خونرسانی بهتر و سفت شدن و لیفتینگ بافت اطراف چشم اتفاق می افتد.

2- لیزر فراکشنال CO2

لیزر فراکشنال CO2

با طول موج خاص (10600 نانومتر) بافت های زیر پوست را ابتدا تحریک کرده و سپس با افزایش خونرسانی و کلاژن سازی و در نهایت کلاژن سازی و جوانسازی اطراف چشم و پلک ها را به دنبال دارد.

3- کربوکسی تراپی

جوانسازی پلک ها و اطراف چشم

با این روش به دنبال تزریق CO2 به زیر چشم خونرسانی زیر پلک ها زیاد شده و اکسیژن آزاد می شود و در نهایت اکسیژناسیون و تحریک کلاژن و جوانسازی پلک ها را به دنبال دارد.

البته بیشترین تاثیر کربوکسی تراپی در کاهش سیاهی پلک ها و اطراف چشم است.

4- پلاسما(پلکسر)

دستگاه پلاسمای سرد و گرم

در این روش از حالت چهارم ماده یعنی تبدیل مستقیم جامد به گاز استفاده می شود. بدون آسیب به بافت اطراف می توان نواحی که چروک های ظریف دارند مورد تاثیر پلکسر قرار داد و در نهایت بعد از مدتی کاهش چروک ها و جوانسازی پلک را به دنبال دارد. البته هیچ گاه جایگزین بلفاروپلاستی نمی شود.

5- تزریق ژل(فیلر)

فیلرهاي تزریقی
فیلرهاي تزریقی

برای پر کردن گودی های زیر چشم و کاهش چروک های پلک پائین و شاداب و شفاف شدن نهائی آن می توان فیلر های هیالورونیک با کیفیت بالا تزریق کرد که تحریک کلاژن سازی و در نهایت جوانسازی پلک به دنبال دارد.

به اشتراک بگزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست