1,584

تفاوت هايفوتراپي و راديوفركانسي

تفاوت هايفوتراپي و راديوفركانسي
تفاوت هايفوتراپي و راديوفركانسي

هايفوتراپي

هايفوتراپي
هايفوتراپي
هایفوتراپی

هايفوتراپي با امواج اولتراسوند بوده و از سطح پوست به عمق ٤/٥ ميليمتر مي رسد ، سوزن ندارد ، قرمزي ندارد، بلافاصله مي توان صورت را شست و به محل كار رفت ،استراحت در منزل لازم نيست ،تاثير آن بعد از سه ماه شروع ميشود .

با افزايش سن كلاژنها ضعيف ميشوندو پوست پير ميشود و افتادگي و شلي به دنبال دارد؛
با انجام هايفوتراپي هر ٦ ماه تا يك سال يك بار؛ كلاژنها باز سازي شده و پوست سفت و محكم ميشود و در نهايت جواني ( شادابي و آبرساني و كاهش چروكهاي پوست صورت و گردن) به دنبال دارد.

راديوفركانسي

رادیو فرکانسی RF

راديوفركانسي با امواج راديويي بوده و با سوزنهاي دو ميليمتري به عمق پوست ميرسد و يك روز قرمزي و استراحت در منزل لازم است،بعد از يك ماه تاثير آن شروع مي شود.

آر اف يا همان راديوفركانسي، ميتواند از طريق سوزنهاي بسيار ظريفي به كلاژنهاي پوست انتقال يابد ؛ در دستگاه اولتراسل راديوفركانسي اين سوزنها بسيار ظريف و از جنس طلا است ، تعداد آنها ٤٩ عدد مي باشد و تاثير و ظرافت دستگاه بي نظير است؛ اينكه كمي نقطه نقطه خون ديده مي شود مشكلى نيست چون به سرعت خون بند مي آيد و بعد از انجام آن تنها مقداري قرمزي پوست ديده ميشود كه بعد از يك روز از بين ميرود .
از خصوصيات اين دستگاه شفاف سازى -جوانسازى -ليفتينگ و در نهايت كلاژن سازى است .
خونرسانى صورت و گردن بهتر شده و پوست به اصطلاح (زنده) ميشود؛ در نهايت ليفتينگ صورت و گردن در طي شش ماه با سه جلسه پياپي قابل مشاهده است.

به اشتراک بگزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست