1,246

خلاصه درمانهاي موجود براي اسكار آكنه( جاي جوش)

براي درمان جاي جوش( اسكار آكنه) راههاي درماني زيادي وجود دارد كه بستگي به شدت اسكار و بعد از معاينه مشخص مي شود كه كدام روش بهتر است.

درمانهاي موجود براي اسكار آكنه( جاي جوش)

  1. راديوفركانسي كه با ميكرونيدلينگ انجام ميشود يكي از اين روش ها است. دستگاهها ي موجود شامل اسكارلت و اولتراسل و… مي باشد.
  2. روش ديگر ميكرونيدلينگ ساده است كه شامل درماپن و گلدپن و… است .
  3. ديگر درمانها شامل ليزر فراكشنال CO2 مي باشد كه روشي بسيار مؤثر است و اگر به صورت تدريجي انجام شود با گذشت زمان پوست صاف شده و جوانسازى واقعي در صورت و گردن ديده مي شود.
  4. ساب سيژن از روشهاي ديگر و بسيار موثر است كه چسببندگيهاي اسكار زير پوست با اين روش آزاد شده و به تدريج سطح پوست شروع به صاف شدن مي كند و بعد از ٦-١٢ ماه نتيجه بسيار خوبي خواهد داشت.
  5. در موارد خاص پانچ ؛ جراحي؛تزريق فيلر( بخصوص الانسه)؛پانچ الويشن؛پيلينگ شيميايي ؛درم ابريشن؛براي اسكار آكنه كاربرد دارند.
  6. ليزر اربيوم كه لايه برداري عميق پوست است در بعضي مراكز براي اسكار آكنه انجام مي شود كه مدت زمان بهبودي قرمزي و التهاب پوست طولاني بوده و بسياري از افراد اين شرايط را قبول نمي كنند ، بنابراين كمتر انجام ميشود و روش قديمي است.
اسکار آکنه
اسکار آکنه
پیج اینستاگرام آقای دکتر محمد بهمنی؟


dr.mohammad.bahmani


با توجه به اين توضيحات براي اسكار آكنه ( جاي جوش ) كه بسيار هم شايع است بهتر است اول معاينه توسط متخصص پوست انجام شود و بعد بهترين روش به كار برد،
لذا فريب تبليغات ظاهري كه تنها اسم دستگاه را مي آورند نخوريد!!!


به اشتراک بگزارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست