8,435

هیر فیلر hair filler

آیا اخیرا دچار ریزش مو شده اید؟ آیا شما موهای کم پشتی دارید؟ آیا به دنبال راهی برای پرپشت شدن و افزایش ضخامت مو و بازگشت موهایتان هستید. برای جواب پرسش های بالا با این مطلب از کلینیک پوست دکتر بهمنی در رابطه با هیر فیلر hair filler با ما همراه باشید.

هیر فیلر hair filler چیست؟

هیر فیلر hair filler
هیر فیلر hair filler

هیر فیلر در واقع یک روش درمان بسیار موثر برای افرادی که موهای نازک و در حال ریزش دارند و یا اخیرا دچار ریزش مو شده اند تجویز می گردد.

و به صورت تزریق استفاده می گردد ، با انجام هیر فیلر شاهد بازگشت مو ها و پرپشت شدن مو می شویم.

در کلینیک تخصصی دکتر بهمنی تزریق هیر فیلر جهت افرادی که اخیرا دچار ریزش مو شده اند انجام می گردد.

هیر فیلر شبیه مزوتراپی هست اما با تاثیرات بسیار عالی تر و بهتر

هیر فیلر کجا تزریق می گردد

هیر فیلر در نقاط زیادی در ریشه مو ها در پوست تزریق می گردد و متوسط تزریق بین 3 تا 5 جلسه است و هر 2 هفته الی 4 هفته توصیه می گردد.

تاثیرات هیر فیلر

  • افزایش شادابی مو ها
  • وضعیت موها بهتر از قبل می شوند
  • افزایش ضخامت موها
  • بازگشت موهائی که اخیرا ریزش داشته اند

هیر فیلر به چه افرادی توصیه می گردد

هیر فیلر به همه افراد خصوصا افرادی که اخیرا ریزش مو داشته اند و به دلائل مختلفی از قبیل :

  1. هورمونی
  2. استرس
  3. کاهش وزن

دچار ریزش مو شده اند توصیه و تجویز می گردد.

به اشتراک بگزارید

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • سلام .ببخشید یک سوال داشتم واینکه برای کسانی که سالهای سال دچار ریزش مو بوده اند وجلوی سر دچار کچلی شده اند (البته خانمها)کاربرد داره یانه ؟ممنونم

    پاسخ
    • دکتر محمد بهمنی
      شهریور 8, 1399 6:59 ب.ظ

      با سلام و احترام
      مزوتراپی با هیر فیلر برای کسانی که موهای در حال ریزش و نازک و افرادی که اخیرا دچار ریزش شده اند کاربرد دارد و بعنوان یک منبع تغذیه کننده مو حساب می شود. در کسانی که موهایشان واضحا کم شده و در حال حاضر هیچ ریزشی ندارند و ضخامت آن خوب است چندان موثر نمی باشد بنابراین هیر فیلر که یک نوع مزوتراپی می باشد برای تغذیه و رشد و بازسازی و ضخیم شدن موهای موجود بوده و موهائی که اخیرا دچار ریزش شده اند(سه ماه اخیر) با احتمال بالا رویش مجدد خواهند داشت.

      پاسخ
  • فرانه مظاهری
    آبان 24, 1399 8:50 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر سوالی داشتم از خدمتتون آیا انجام همزمان فیلر و مزوتراپی برای رشد و تقویت موها امکان پذیر هست؟ ریزش موی شدیدی به دلیل مشکل تیروئید دارم که البته قرص لووتیروکسین و همینطور قرص های بیوتین زینک و اهن استفاده می کنم اگر ممکنه من رو راهنمایی بفرمایید و همینطور درمورد هزینه های درمان بفرمایید

    پاسخ
    • دکتر محمد بهمنی
      آذر 22, 1399 10:39 ق.ظ

      با سلام و احترام
      بله همزمان می توان هر دو را تزریق کرد.
      فیلر برای ریزش مو همان هیر فیلر است که با تکنیک مزوتراپی تزریق می شود ، مزوتراپی تزریق هر ماده ای در ریشه مو و یا پوست است مثلا ویتامین ها . هیر فیلر هم هیالورونیک دارد و هم پپتید.

      پاسخ
  • علی ذوالفقارپور
    بهمن 6, 1399 1:23 ق.ظ

    با سلام هر یک سرنگ هیر فیلر برای یک جلسه میباشد؟

    پاسخ
    • دکتر محمد بهمنی
      بهمن 26, 1399 10:42 ق.ظ

      با سلام و احترام
      یک سی سی آمپول کافی هست اما می توان با موارد دیگر مزوتراپی می توان ترکیب نمود و توصیه می شود بین سه هفته تا چهار هفته یک بار تزریق شود.

      پاسخ
  • سلام ریزش موهای من یک ساله که بسیار زیاد هست اصلا پیاز موها انگار در جای محکمی قرار نداره و راحت کنده میشه ریزش جلوس سر و پشت سر بیشتر به چشم میاد اما خوشبختانه جای اون دراومده ولی همونایی هم‌که در میان باز راحت کنده میشن مشکل هورمون و کمبود ویتامین ندارم بااین حال هیر ویت استفاده میکنم موها چرب هستش و دوروز یبار شست و شو میشه.اصل مشکلم بیشتر از استرس و اضطراب هستش اونم دارم روش کار میکنم.بنظرشما چه راهی بهتر بهم جواب میده برای قطع ریزش

    پاسخ
    • دکتر محمد بهمنی
      بهمن 26, 1399 10:42 ق.ظ

      با سلام و احترام
      هیر فیلر با توجه به اینکه حاوی پپتیت ها (پروتئین ها) و هیالورونیک و مواد آنتی اکسیدان و ویتامین ها هستند ماندگاری بهتری دارد و موثرتر و قوی تر هست و یک سی سی آمپول کافی هست اما می توان با موارد دیگر مزوتراپی می توان ترکیب نمود و توصیه می شود بین سه هفته تا چهار هفته یک بار تزریق شود در پوست سر ، هیر فیلر برای افرادی به کار برده می شود که موهای در حال ریزش ، موهای نازک ، موهایی که اخیرا ریخته ، و هنوز موها خیلی خالی نشده و برای سن های پائین تر بهتر جواب می ده و سن های بالا هم می توانند انجام بدهند. به طور کلی برای افزایش جریان خون پوست سر و برای افزایش ضخامت موها و برای استحکام و تراکم بیشتر موها و پیشگیری از ریزش توصیه می گردد.

      پاسخ
  • دکتر من خانمی هستم که یک ماه پیش برای ریزش مو به یک کلینیک مراجعه کردم و طی دو جلسه اینها رو در سرم تزریق کردن:هیر فیلر+مزوتراپی+۰/۱ تریامسینولون+لیدوکایین. بعد از این دو جلسه بجای درمان ریزش مو، من دچار ریزش موی بسیااار شدید شدم و سرم از قبل خیلی کم موتر شده بطوریکه جلوی سرم کاملا مشخص شده. بسیار نگران هستم.نمیدونم علت این ریزش مو چه بوده. میشه راهنمایی بفرمایید که ایا بخاطر مواد تزریقی بوده؟ و ایا این موها مجدد درمیایند؟

    پاسخ
    • دکتر محمد بهمنی
      خرداد 25, 1400 6:01 ب.ظ

      در مورد ریزش مو خصوصا برای خانم ها اینکه یکبار هیرفیلر استفاده شود و یکبار تریامسینولون استفاده شود و در ریزش مو اصلا تاثیری نداشته باشه اصلا قابل پیش بینی نیست و نتیجه هم با یکبار حاصل نمی گردد ، توصیه می شود که مزوتراپی و تزریق حداقل 3 الی 5 بار استفاده شود ، و نکته مهم اینکه باید هورمون ها چک شود ، استرس و ژنتیک خیلی مهم است و داروهای مصرفی مهم است و مراجعه منظم خیلی مهم است.
      مزوتراپی و تزریقاتی که انجام شده هیچ وقت باعث بدتر شدن ریزش مو نمی شود.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست